НОТИ. Eternal - I Am Blessed (Я благословенний)



ВиконавецьEternal

АльбомPower of a Woman

Дата випуску1995

ЖанрРитм-н-блюз/cоул

Я благословенний

" I Am Blessed " - це поп-євангельська пісня від Eternal, написана автором хітів Марком Мюллером та Маршею Маламет. Це був другий сингл з альбому " Power of a Woman", який зайняв 7 місце у Великобританії . Поп-балада провела загалом 12 тижнів на чарті Великобританії в 1995 і 1996 рр., Три тижні в топ-10, а сім тижнів у топ-20. Британська фонографічна індустрія сертифікувала його сріблом. Він також досяг сьомого місця в Ірландії, ставши другим хітом групи в цій країні. Пісня "Я благословенний" була виконана для Папи Римського Івана Павла ІІ у Ватикані в 1995 році.



Eternal (група)

Eternal  - британська R & B - герл-група , утворена в 1992 році, до складу якої увійшли сестри Истер і Поверни Беннет, Келл Брайан і Луїз Реднапп . Група досягла міжнародного успіху, продавши близько 10 мільйонів записів по всьому світу. У 1995 році Луїз Реднапп покинула групу заради сольної кар'єри, Келл Брайан була звільнена в 1998 році, Залишився дует, який існував до 2000 року. Група вважається британською відповіддю на американську герл-групу En Vogue .

Дебютний альбом Eternal 1993 року Always & Forever досяг другого місця в чарті альбомів і став чотири рази платиновим у Великобританії. У 1994 році сингл «Stay» досяг 19 місця в Billboard Hot 100. У 1997 році сингл «I Wanna Be Only One» став номером один в британському чарті і виграв премію Mobo 1997 роки як кращий сингл. Eternal сім разів номінувалися на BRIT Awards .

У 2013 року група возз'єдналася без Луїз Реднапп для участі в реаліті-шоу «The Big Reunion»  і виконала один концерт в березні 2014 року.

"I Am Blessed"

Ooh, hmm
Here in the silence I say a prayer
Though I've never seen you somehow I know you're there
You're in the faces of the people that I meet
You're as silent as the Earth beneath my feet
So if I should complain that all I have is not enough
Forgive me, I've been given so much

And I am blessed, every time I look into my baby's eyes
I think of all the friends who've touched my life
I realise in a world where some have more and some have less
I have love and I am blessed

So many changes this world can put you through
Sometimes it's hard to find a way if a heart can get confused
But then I hold you and it all falls into place
You've given me what time cannot erase
So when I'm feeling down or feel sorry for myself
I look around and it's easy to tell

That I am blessed, every time I look into my baby's eyes
I think of all the friends who touched my life
I realise in a world where some have more and some have less
I have love and I am blessed

Every time I look into my baby's eyes

I realise I think of all the friends who touched my life

And I am blessed (I am blessed)
Every time I look into my baby's eyes (I look into your eyes)
I think of all the friends who have touched my life
I realise (I realise) you've given me such peace and happiness
In this world where some have more and some have less
I am loved
And I am blessed

"Я благословенний"

О, хмм
Тут , в тиші я помоліться
Хоча я ніколи не бачив тебе як - то я знаю , що ти там
Ти в особах людей , які я зустрічаю
Ви так само тихо , як Земля під моїми ногами
Отже , якщо Я мав би скаржитися, що всього, що у мене недостатньо,
вибачте, мені так багато дали

І я благословенний, кожен раз, коли я дивлюсь в очі своєї дитини,
я думаю про всіх друзів, які торкнулися мого життя,
я усвідомлюю у світі де у когось більше, а у когось менше, у
мене любов, і я благословенна

Стільки змін цей світ може пройти через вас
Іноді важко знайти спосіб, якщо серце може заплутатися,
але тоді я тримаю тебе, і все стає на свої місця
Ви дали мені те, що час не може стерти.
Отже, коли мені
стає прикро чи шкода себе, я озираюся навколо, і легко сказати,

що я благословенний, кожен раз, коли я дивлюся в очі своєї дитини,
я думаю про всіх друзів, які торкались своє життя
я усвідомлюю у світі, де у когось більше, а у когось менше, у
мене є любов, і я благословенний

Кожен раз, коли я дивлюся в очі своєї дитини,

я усвідомлюю, що думаю про всіх друзів, які торкнулися мого життя,

і я благословенний (я благословенний )
Кожного разу, коли я дивлюсь в очі своєї дитини (я дивлюсь у ваші очі),
я думаю про всіх друзів, які торкнулися мого життя,
я усвідомлюю (я розумію), що ти дав мені такий спокій і щастя
У цьому світі, де хтось має більше, а хтось менше,
мене люблять
І я благословенний















 

Коментарі