НОТИ. Elton John - Song For Guy

ВиконавецьЕлтон Джон

АльбомA Single Man

Дата випуску1978

ЖанрПоп-музика

Пісня для Хлопця

Пісня для хлопця " - це в основному інструментальний музичний твір Елтона Джона . Це заключний трек його альбому 1978 року " A Single Man" .

Елтон сказав це в нотатках 7-дюймового синглу:

"Коли я писав цю пісню однієї неділі, я уявив, як я пливу в космос і дивлюся вниз на власне тіло. Я уявляв, як я вмираю. Похмуро одержимий цими думками, я написав цю пісню про смерть. Наступного дня мені сказали, що Гай [Берчетт], наш 17-річний хлопець-месенджер, був трагічно вбитий на своєму мотоциклі напередодні. Гай загинув у день, коли я написав цю пісню ".

Це одна з небагатьох пісень, написаних лише Елтоном Джоном.

Елтон Джон

Е́лтон Геркулес Джон (англ. Elton Hercules John), уроджений як Ре́джинальд Ке́ннет Два́йт (англ. Reginald Kenneth Dwightнар. 25 березня 1947Піннер) — британський рокмузикант, володар п'яти премій «Греммі»командор Ордену Британської імперії. У своїй творчості Елтон Джон еволюціонував від рок-н-ролу через психоделічний рок, пізніше софт-рок до попроку.

Елтон Джон — один із небагатьох артистів, кому вдалося впродовж тривалого часу триматися на хвилі популярності, чому сприяли його здібності як композитора та виконавця, а також відчуття моди.

Відомо, що Елтон Джон — бісексуал, про що він повідомив в інтерв'ю журналу «Rolling Stone» 1976 року. В 1984 році він одружився з Ренет Бауель, однак через три роки розлучився, а з 1993 постійним партнером Елтона Джона є продюсер Девід Ферніш. 2014 року вони уклали шлюб.

Текст пісні

Life
Isn't everything
Isn't everything
Isn't everything

Life
Isn't everything
Isn't everything
Isn't everything

Life
Isn't everything
Isn't everything
Isn't everything

Life
Life
Life
Life
Life
Life
Life
Life
Life
Life
Life











 




Коментарі